woensdag 2 december 2009

Van Paraty naar Sao Paulo

Dinsdag 1 december: een lange busreis met openbaar vervoer naar Sao Paulo. Om half 10 gaat de luxe bus, heerlijk ruim, ruimte minimaal Business Class en stoelen kan je bijna plat neerleggen. Je moet wel een jas aan, want het is erg koud in de bus. Met 2 toiletstops uiteindelijk om 3 uur in het hotel. Vanaf het busstation moest ik wel een taxi nemen. Maar wat een immens busstation, incl metro station.
Hotel ligt in Centro, en is een anoniem hotel (groot). Ben maar naar een shopping mall gegaan en een braziliaans shirt gekocht en daar ook wat gegeten. Nog wel telefonisch contact gehad met het toekomstige echtpaar, maar daarover later meer.
Het regent in Sao Paulo :-(

3 opmerkingen:

Janet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Janet zei

hoi Richard,

Leuk om te lezen hoor! Ik zou ook wel ergens met 30 graden op een terrasje willen zitten met een lekker drankje :-). Het is hier grauw en herfstachtig. Geniet lekker van alles daar!

groetjes, Janet

Luz2007 zei

Ha Richard, je zult nu wel zo ongeveer zijn aangekomen in Foz. Hier is het vandaag voor het eerst een strak blauw hemeltje. Ik hoop dat het niet al te hard waait, heb weinig zin om gezandstraald te worden. By the way ik kreeg net een mailtje van Mara (Brazilie on line..) om me eraan te helpen herinneren dat ik nog even moest doorgeven hoelaat bus oid aankomt in Salvador maandag as. Helemaal super zoals zij de dingen regelen en in de gaten houden.
groetjes, en hoop voor je dat het weer in Foz beter is! Conny